Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed

• Listed: 3 Ocak 2021 16:08
  • Expires: This ad has expired
ensest-babam-gotumu-sikti

Description

Selam Seks sex hikayeleri dinleyicileri ben cemre bu hikayeyi çok gizli yazdığım için adımı sallayarak yazdım. Ailece kamp gezisine gidiyorduk çanakkaleye. 4 Kişilik bi aileyiz ben 19 yaşımdayım 4 yaşımda bi kardesım var ve annem babam arabaya bindik ve geldik çanakkaleye assos denen yer varmış güzel oteller olduğu için o bölgeye girdik. Otele yerleştik.

Genç Anal yapan Mersin Eskort Bayanlar.

İlk haftanın 3 günü normalce tatilimizi yaptık deniz kum güneş, 4 cü gün oldu yine denize giriyorduk ve babamın sürekli götüme baktığını farkettim resmen götümden gözünü ayırmıyordu ve bana her baktığında siki hayvan gibi çıkıyordu mayodan annemle seks muhabbeti yaptıklarından dolayıdır diyordum ama değildi babam beni sikmek istiyordu. 5 ci gün oldu. Akşam yemeği yedik odalara çıktık ufak kardeşim dondurma diye tutturdu ve annem keremi alıp aşağıda dondurma yemeye götürdü. Babama ben yatıyorum dedim yatağıma geçtim. Tam uyuyordum babam çıplak bi şekilde çıkageldi yarrağı çok fazla iriydi ağzımı tuttu ses çıkarmamam için taytla uyuyordum tam göt deliğimin olduğu yerden taytımı yırttı hala ağzımı tutuyordu ve kulağıma yaklaşıp sakin ol ses çıkarma sende haz edeceksin dedi. Ağlamaklıydım ama merak ediyordum. Daha önce hiç büyük yarrak yememiştim. Babam iri yarrağını götüme soktu ve taytımın deliğini biraz daha yırttı bangır bangır sikiyordu götümü hem acı hem zevk alıyordum. Hoşuma çok gidiyordu ama çok garip hissediyordum babam tarafından sikileceğim aklıma hiç gelmezdi. Sikerken götümü tokatlamaya başladı. En sonunda yarrağını göt deliğimden çıkarıp tam taytımın üstüne boşaldı. Bana hemen taytı soy dedi soydum aldı ve poşete sarıp camdan attı. Ve üstüne başka şeyler giy dedi. O ilk sikişten sonra düzenli olarak babam haftada 1 kere götümden sikti beni. Beni bakire sandığı için hiç amımdan sikmemişti. Ama ben zaten amımıda erkek arkadaşıma siktiriyordum. Sexden çok haz alıyorum. Şimdide il dışında bir üniversitede okuyorum babamı uzun zamandır görmedim daha 2 yılım var arada annem gelir gider yanıma.
Sevgiler

Ad Reference ID: 2095ff1eb99ec217

No Tags

No views yet

Report problem

Processing your request, Please wait....